Facebook Twitter Pinterest email tisk

Potraviny podporující odvodnění těla - příznaky zadržování vody v těle

Příznaky zadržování vody v těle

Jak poznám zadržování vody v těle? Přibývají vám centimetry v oblasti pasu a břicha, objevují se otoky a dlouhotrvající pocity plnosti či těžkosti, jedná se o zadržování vody v břiše. Nepříjemným důsledkem zadržování vody bývá také již zmíněná „pomerančová“ kůže a shazování kil jde stále hůře. Dalším příznakem může být i nadměrné pocení.

Největší chybou, které se můžeme dopustit, je snížit příjem tekutin. Je totiž nezbytně nutné dodržovat správný pitný režim a denně vypít nejméně dva litry vhodných tekutin (například čisté neperlivé vody, bylinkových čajů nebo minerální vody s nižším obsahem sodíku). Důležité je také omezit příjem sodíku, který má tendenci zvyšovat množství vody v tkáních mimo buňky. V překladu to znamená méně solit. Nestačí ale pouze šetřit solí při přípravě jídel, důležité je také přemýšlet o volbě vhodných potravin a vyvarovat se všech potravin, které obsahují hodně soli. Mezi ně patří například uzeniny, některé sýry, slané tyčinky, smažené brambůrky, konzervy, instantní jídla nebo průmyslově vyráběné saláty.

Zdroj: Potraviny podporující odvodnění těla
Zveřejněno: 7.11.2017



SiteMAP